sobota, 5 stycznia 2008

nie! nie! ja już nie mogę, wszytko byłoby łatwiejsze gdybym...
co...!
gdybym...była sama
nie byłoby wcale łatwiej. zdaje Ci się uwierz mi...
nie wiem...
wiem co mówię...
Tobie jest lżej, nie masz tych wszystkich problemów...
wydaje Ci sie...
może masz racje...ale...nie nic...
ja jestem po drugiej stronie LUSTRA...
lustra?
w krainie samotnych ludzi...
ja siebie nie rozumiem... po co sie przejmuje tym co było...ale wiesz... to jest silniejsze ode mnie...
patrz przed siebie
nie mam już siły...nie mogę zapomnieć tego co było
nie obawiaj sie przeszłości obawiaj sie o przyszłości...
to nie jest takie łatwe...to trwało tak długo
życie nie jest łatwe...
niestety...
staraj się docenić to co masz...
...
nie może być cały czas słodko i przyjemnie... zawsze pojawią się chwile zwątpienia
dlaczego tak jest...
taka jest natura człowieka
nie rozumie
skup się..
nie potrafię to jest zbyt... zbyt trudne
nie...jakby było zawsze dobrze bylibyśmy zadufani i nieufni...nie patrzylibyśmy na innego człowieka
jak to?
jakby było dobrze nie istniałoby cierpienie i ból...nie byłabyś w stanie spojrzeć na krzywdę innych
nigdy nie patrzyłam na to z takiej perspektywy...
a tak jak pojawią się chwile trudne jest ciężko ale jedyne co daje Ci siłę to nadzieja na lepsze dni...wiesz ze po nocy nadchodzi dzień...
tak...a po burzy spokój...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

z nadzieją szukać spokoju...

to tylko ja pisze...

"jakby było zawsze dobrze bylibyśmy zadufani i nieufni...nie patrzylibyśmy na innego człowieka"

kapitalne stwierdzenie!