czwartek, 17 stycznia 2008

Coś co może odmienić Wasze życie...


Zamieszczam link z filmikiem (poniżej oraz w prawym górnym rogu) , który jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu, że konie nie są zwykłymi zwierzętami, ale mają w sobie coś więcej...proszę obejrzyj ten film do końca...


Mój wiatronogi Boże koni
Czy Ty naprawde widzisz wszystko?
Strach, ból i głod, i krew, i śmierć?
Nie ma nikogo z mojej stajni i nie
znam drogi na pastwisko
Bardzo się boję Panie mój
Tutaj tak ciasno jest i ciemno
I taki bardzo jestem sam

Choć tyle koni jedzie ze mną
Boże, z ogonem bujnym i grzywą gęstą
Ja przecież jestem
Przecież bylem
Na Twoje podobieństwo
Nikt by w to teraz nie uwierzył
Nic z tego nie zostało
Czterokopytny Boże, spraw
By umieranie nie bolało

I jeszcze o jedno Cię poproszę
Nim wszystko będzie końcem
Niechaj na przekór wyśni sen
Że galopuje w słońce
I pędzę wprost w promieni blask
Pękają chmury w niebie
A ja nie czuję więcej nic
I mknę i gnam do Ciebie...







Brak komentarzy: