wtorek, 18 grudnia 2007

Wigilia...Azory

Oto kilka zdjęć z Wigilii spędzonej w Azorskim domu...:D Wigilia to czas radości i moment bardzo magiczny, jak dla mnie... Święta Bożego Narodzenia niosą ze sobą dar z którego korzystamy przez cały rok... jak zawsze zostawiamy przy stole symboliczne miejsce dla nieznajomego gościa . Choć muszę Wam powiedzieć że jeszcze nigdy nie miałem sposobności spotkać tak wyjątkowej ale i samotnej osoby...może mi się uda 24 grudnia w rodzinnym domu... gdy zasiadamy do stołu zapominamy o wszystkich sprawach życia codziennego, a przecież przed chwilą dopiero co biegaliśmy za karpiem, robiliśmy porządki, zakupy ... a tu nagle wszyscy spotykamy się w jednym miejscu żeby złożyć sobie życzenia i spiewac razem kolędy... Już dziś składam Wam życzenia z okazji zbliżających się Świat Bożego Narodzenia...NIE ZMARNUJCIE TEGO CZASU, BO TO WIELKI I WAŻNY CZASWigilia

4wspaniałych

Alina i Ja

Ania i Alina

Śpiewając kolędy...

Ania i Mateusz



Ja i Ania

Nasza cudowna Choinka...;D

Nic się nie zmarnuje...;D


Oprawa

Barszczyk...:d

Brak komentarzy: