poniedziałek, 10 grudnia 2007

Góry...grudzień 2007

Przygarnij Kropka...:d

The way to heven

Nic dodać nic ująć...:D

Ania

Potocek

Lola Lukass Michael

Jagna

Kayah

Gosia i Ewelina

Rozstaj dróg

The memory of TREES...

JA

Jagna Marysieńka i Joluś tsy górolki spot samiuśkich tater...

Ja i my sister Jagna :d
Hutanki team and Jagna

Tatry

Tatry

Oto wspaniała paczka przewodników górskich :D

Idziesz z nami na Giewont?

Ja and Gosia

Motylem Jesteś...

Śnieg i piękno lasu...

Kayah:D dzięki
Witam wszystkich...od dziś zaczynam swoja działalność;d oto kilka zdjęć z wypadu w góry...

4 komentarze:

KajaK pisze...

podoba mi sie! :D

olenka_sz pisze...

zazdroszczę...Szkoda,że ja nie mogę tak sobie odwiedzić Tater w "starym sprawdzonym gronie"... ehhh... pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

dla mnie bomba:):)

ojciec Lech pisze...

Fajowo:P